Prośba o analizę logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • uki84
    Classic
    • 2011
    • 2

    Prośba o analizę logów

    mój nowy nabytek- octavię mam od tygodnia, ale tutaj na forum zaglądam dłużej. czytałem co nieco przed zakupem autka. także oficjalnie witam wszystkich!
    Łukaszek
  • Jaro2216
    Classic
    • 2010
    • 4

    #2
    Prośba o analizę logów

    Witam, ostatnio miałem problemy na trasie z moją O1 1.9tdi ALH. Mianowicie straciła moc i zapaliła mi się kontrolka układu sterowania silnika (symbol przepływki). Postanowiłem przeczyścić zawór EGR i kontrolka zgasła,a auto zaczęło trochę lepiej jeżdzić. Myślę jednak, że to nie tylko to. Nie wiem czy nie będzie do czyszczenia turbo, a do wymiany przepływka. Proszę o analizę logów, bo być może problem tkwi w zaworze n75 lub gruszka turbiny. Dodam, że po sprawdzeniu VAGiem wywalał błąd 17964-Kontrola ciśnienia doładowania- ujemna odchyłka. Robiłem logi z grupy 003,008 i 011.

    Log 003:http://vaglog.rtnet.pl/jaro2216_98782.html
    Log 008:http://vaglog.rtnet.pl/jaro2216_98783.html
    Log 011:http://vaglog.rtnet.pl/jaro2216_98784.html

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Komentarz

    • bradley
      L&K
      • 2008
      • 1465

      #3
      Zamieszczone przez Jaro2216
      Nie masz w ogole doladowania. Albo gdzies dziura w dolocie albo zgnita gruszka.
      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        Zrob logi statyczne - 011 w trybie Basic Settings i bedzie wiadomo co ześwirowało....
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • Jaro2216
          Classic
          • 2010
          • 4

          #5
          Logi statyczne tez zrobiłem. Już je zamieszczam.
          Log 003:http://vaglog.rtnet.pl/jaro2216_98811.html
          Log 008:http://vaglog.rtnet.pl/jaro2216_98812.html
          Log 011:http://vaglog.rtnet.pl/jaro2216_98813.html

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            logi zrobione w trybie awaryjnym .zaczij od sprawdzenia przewodow podcisnieniowych przed i za n75.jak nie dasz rady oarnac tematu moge ci z tym pomyc ale dopiero w przyszłym tygodniujak wruce z urlopu .
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Zamieszczone przez Jaro2216
              To sa dynamiczne logi.... zrob 011 statyczny w trybie Basic Settings... albo sprawdz układ podcisnienia tak jak Damian sugeruje.
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • Jaro2216
                Classic
                • 2010
                • 4

                #8
                Po pracy zrobie ten 011 w trybie basic settings i zamieszcze. Od razu przejrze te kable.

                [ Dodano: Sro 26 Wrz, 12 16:42 ]
                Zrobiłem log 011 w basic settings na biegu jałowym. Po wstepnym oglądzie kabli (nie miałem za dużo czasu) nie widać żeby jakies były poprzecierane. Proszę o analizę.
                Log 011:http://vaglog.rtnet.pl/jaro2216_98857.html

                Z góry dzieki

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #9
                  1. Do kontroli przewody ukladu podcisnienia - czy nie dziurawe, kazdy podejrzany... do wymiany.
                  2. Zawór N75
                  3. Gruszka turbiny

                  Jedno z tych trzech jest popsute... naprawisz i fura odzyje... :wink:
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • rOBERTO795
                    RS
                    • 2009
                    • 3465
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                    #10
                    Obstawiam gruche.
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz

                    • Jaro2216
                      Classic
                      • 2010
                      • 4

                      #11
                      Auto zrobione, grucha i zawór były ok. Problem był gdzieś na wężykach, ale Damian dał sobie z tym radę. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i analizy, a Damianowi za pomoc. Skoda chodzi jak marzenie.

                      Komentarz

                      Pracuję...